sâmbătă, 31 martie 2012

Pauza

Iată că mai există și momente în care timpul se oprește, la fel cum și umbrele au nevoie de răgaz pe timp de noapte, iar oamenii de confirmări de tot felul pentru ca nu cumva să fie copleșiți de îndoială.
Există câte un motiv pentru fiecare motiv, câte un ochi pentru fiecare dinte, și câte-o pană pentru fiecare gând.

Nu am nimic cu gândurile tale, am doar cu ale mele vulnerabilități și lucruri depășite atât ca timp cât și ca utilitate. Am eu modalități mai inedite de a mă reconstrui, care implică un anumit simț al ridicolului taciturn, ce se trezește doar atunci când e prea târziu. Făcând abstracție de toate aceste devieri psiho-comportamentale, de-acum începe jocul cu personajele. Cu personificările, cu lucruri destul de diferite, care se vor petrece pe-ascuns, într-o intimitate pe care încă nu o cunosc, dar cred că pot s-o presimt.
Drept pentru care, reflectoarele se sting incet, cortina se trage, iar actorul se retrage in cabina lui, pentru a-si dezlipi mastile de pe fata, si pentru a-si crea urmatorul personaj...


Niciun comentariu: