luni, 30 aprilie 2012

Naivități

În dimineața asta răcoroasă
am să te văd pentru prima oară.
Golașă,
fragilă,
cu zâmbet de copilă,
ai să-mi spui povestea lui odată,
și-ai să-mi descrii cu lux de amănunte
cât de frumoasă ar fi fost viața noastră
de ne-am fi cunoscut cu o secundă mai devreme...
Iar eu o să tac
privind în gol cum Timpul,
Căpcăunul,
mi-a mai înfulecat o viață,
și m-a aruncat
în groapa de la capătul pământului,
dezvelindu-și colții găunoși în care stă înfășurat
chipul tău nevinovat.

Am să mă nasc din nou
și iar am să te caut
prin mărăcini și ape noroioase, prin păsări și angoase,
și iar am să fiu trist,
și iar am să te pierd,
și-o să rămân doar cu poveștile tale
despre cât de frumoasă ar fi fost viața noastră
de ne-am fi cunoscut cu o secundă mai devreme...

Niciun comentariu: